טכנאי מחשבים בתל אביב

טכנאי מחשבים בתל אביב – שירותים שאפשר להשיג רק בעיר הגדולה

עולם המחשבים הוא עולם מורכב ומסובך הכולל בתוכו רכיבים רבים, תוכנות רבות ואפשרויות תקשורת ביניהן שלפעמים רק אנשי מחשבים אמיתיים מבינים. ההבדל בין שירותי מחשוב רגילים לשירותי מחשוב מתקדמים לא טמון אך ורק באיכות השירות, שהיא ממילא תנאי בסיסי לכל שירות, אלא דווקא בשירותים הנוספים שחברה אמיתית לשירותי מחשוב יכולים להציע. טכנאי מחשבים בתל אביב שיכול לספק שירותי מחשוב לתל אביב וכל הסביבה ללא תחרות יספק לכם שירותים שונים אותם תצטרכו למטרות עסקיות או למטרות ביתיות, והכל בשירות מהיר ואדיב עד הבית.

התחברות מרחוק לתיבת הדואר שלכם

צריכים תיבת דואר משלכם בעלת נפח אחסון מכובד? אין בעיה! אנו נספק לכם תיבת דואר אישית הניתנת לגישה ישירה מכל נקודת התחברות לאינטרנט ברחבי העולם!

אנו במו – טק נספק לכם שירותי מחשוב הכוללים טכנאי בתל אביב הזמין לכל קריאה שלכם במקרה ותיבת הדואר האישית שלכם לא עובדת. כי אצלנו במו – טק מבינים ששירותי מחשוב צריכים להיעשות בזמן. תיבות דואר אלקטרוני הן כלי עבודה לכל דבר בימינו אנו, ממש כמו טרקטור או פטיש.

העברת קלטות וידאו ישנות לעותקי DVD  קשיחים לצורך גיבוי

עד לפני כעשר שנים עם הגעתו של מכשיר ה- DVD  לכל בית ובית, קלטות הוידאו שלטו בתחום הקלטות תכניות הטלויזיה והסרטים היישר מהטלויזיה, לצד הסרטות והקלטות של אירועים משמעותיים בחיינו באמצעות מצלמת הוידאו שלנו. במידה ויש לכם צילום חשוב היקר לליבכם שנמצא על גבי קלטת וידאו, כל שעליכם לעשות הוא למסור לנו את הקלטת ואנו נדע להעביר את התמונה לדיסק DVD  באיכות צפייה גבוהה ככל הניתן. אל תאבדו את המזכרות החשובות לכם מהחיים, גבו אותן על גבי דיסק DVD.

 

מכירה ישירה של מוצרים ייחודיים במחירים מצחיקים

טכנאי מחשב בתל אביב חשופים להרבה מאוד טכנולוגיה בין מכרים וחנויות מתקדמות. כל העת מגיעות אלינו המצאות וחידושים שיעניינו כל אחד במחירי יבוא מצחיקים. נסו אותנו ואת החומרה שלנו על שלל גווניה.

רשתות מחשבים – בניה התקנה ותחזוקה

בין אם מדובר ברשתות ביתיות פשוטות הכוללות בחירת ספק והתקנת הקו, ובין אם מדובר ברשתות תקשורת או שיתוף משאבים מורכבות יותר בין מספר רב של עמדות, אנו נספק את השירות הזה ללא חשש ובאחריות מלאה. במידת הצורך נוכל לספק שירותי אחזקה וקריאה ישירה שוטפים למניעת תיקול וטיפול בהן בעת הצורך.