כיצד השימוש בשירותי מחשוב מקצועיים יכול להועיל לעסק שלי?

הפיתוח הטכנולוגי הפך את המחשבים לגורם חשוב בכול מקום עבודה. המחשבים, שמצד אחד מאפשרים לייעל תהליכים, להפיץ את המידע במהירות, ולשמור על רמה תחרותית, מהווים, מצד שני, גם פוטנציאל לבעיות אבטחה שיכולות להשפיע בסופו של יום על הפעילות העסקית ועל היושרה של העסק.   תוכנות אבטחה  מכיוון שרוב נתוני הארגון מאוחסנים במחשבים, והתקשורת מתבצעת על רשת המחשבים של הארגון, אבטחת הנתונים חיונית ביותר להצלחה של הארגון.  ניטור מחשבים יכול להתבצע באמצעות מגוון של תוכנות שעוקבות אחר מחשבי העובדים. התוכנות משמשות לפיקוח על פעילויות העובדים ועל פוריות עבודתם. התוכנות מאפשרות גם לאבטח את הנתונים על ידי חסימת אתרים מסוימים והתראה מפני איומים פוטנציאליים (כמו וירוס מחשב או שימוש לא תקין של העובדים ברשת המחשבים). יש תוכנות ניטור מומלצות, הן מבחינת המחיר והן מבחינת היכולת להתאמה אישית לצרכי הארגון. זה אמנם דורש קצת מאמץ נוסף מצד הנהלה או הצוות הטכנולוגי בארגון, אבל מוכיח שמדובר בכלי רב ערך שיכול להבטיח את נתוני העסק.  ארגון שמעדיף לא להשקיע משאבים בלתי פוסקים בנושאי אבטחת הנתונים והמחשוב של העסק, יכול להיעזר בשירותי מחשוב ענן, שמלבד אבטחה יספק גם שירותי גיבוי, רישוי תוכנות ועוד.  בחירה בשירותי מחשוב ענן  אחת הדרכים לייעול עבודת המחשבים בארגון היא שימוש בשירותי מחשוב ענן מקצועיים. שירותים אלה משחררים את העסק מהצורך לרכוש חדשות לבקרים תוכנות הגנה כדי להתמודד עם איומים חדשים, שלמרבה הצער, גם הם חלק מההתקדמות הטכנולוגית. וכפי שתראו להלן, לגיבוי ולמחשוב הענן יש יתרונות רבים נוספים.

1. עסק קטן זוכה לשירותים זהים שמקבל עסק גדול – מחשוב ענן מאפשר לארגון להגדיל את נפח הפעילות העסקית ואת הפרודוקטיביות שלו, עם פחות כוח אדם. העלות של כול יחידה, פרויקט או מוצר – פשוט צונחת. 

2. צמצום ההוצאות לתשתית טכנולוגית. מחשוב ענן שומר על גישה קלה למידע שלכם עם מינימום הוצאות מראש. אתם משלמים לפי השימוש (שבועי, רבעוני או שנתי), בהתאם לדרישה שלכם.

 3. אפשרות זולה מאוד לגלובליזציה של כוח העבודה של העסק. אנשים ברחבי העולם יכולים לגשת לענן של הארגון מרחוק, ובלבד שיש להם חיבור לאינטרנט.

4. ייעול תהליכים. יותר עבודה נעשית בפחות זמן ועם פחות כוח אדם.

5. הפחתת עלויות ההשקעה בציוד. אין צורך להוציא המון כסף על חומרה, תוכנה או רישוי לתוכנות. 

6. שיפור הנגישות. הגישה אפשרית בכול עת ובכול מקום והופכת את החיים שלכם להרבה יותר קלים!

7. ניטור פרויקטים יעיל יותר. מחשוב ענן מאפשר לכם להישאר במסגרת התקציב ולסיים פרויקטים גם לפני תאריך היעד.

8. הפחתת הצורך בהכשרת כוח אדם. יש צורך בפחות אנשים כדי לבצע יותר עבודה בענן, וצורך מינימאלי בהכשרה ובלמידה של נושאים שקשורים לחומרות ולתוכנות.

9. מזעור ההשקעה ברישוי של תוכנות חדשות. העסק יכול להתפתח ולצמוח מבלי שיזדקק לרכוש רישיונות שיאפשרו לו להשתמש בתוכנות יקרות.

10. שיפור הגמישות. הארגון יכול לשנות כיוון מבלי להניח על כף המאזניים בעיות רציניות שקשורות ל"אנשים" או ל"פיננסיות".