מו טק שירותי מחשוב לעסקים מספקת מגוון רחב של שירותי מחשוב לעסקים:
שירותי מחשוב לעסקים, אחזקה שוטפת של מערכות מחשב ושל חומרה מסוגים שונים.מכירת מחשבים וכל ציוד המחשוב שהעסק שלכם צריך במחירי יבואנים. ביצוע גיבויים והקמת מערכות גיבוי לשרתים ולתחנות עבודה. ארכיונים למידע במדיות שונות.שרתי Unix, Novel ו-Window לצורכי אינטרנט, שרתי דואר אלקטרוני וקבצים. יצירת שיתוף אינטרנט לכלל רשתות המחשבים באופנים שונים. שיווק ואספקת חומרה ומחשבים חדשים. אספקת פתרונות מותאמים אישית לצורכי הלקוח.
מו-טק מציעה מסלולי שירות שונים, המתאימים לדרישות המגוונות של לקוחותיה: מסלול בנק שעות : במסלול זה רוכש הלקוח מספר שעות שירות מראש, כאשר יש לרכוש מינימום של 20 שעות. זמן העבודה של טכנאי החברה מנוכה מבנק השעות, כאשר כל עבודה נרשמת ומקוטלגת לצורכי מעקב. ניתן לרכוש מספר בלתי מוגבל של שעות במסגרת המסלול. מסלול קריאה אקראית: במסלול זה מחויב הלקוח על פי קריאה. מסלול זה מתאים ללקוחות קטנים הנזקקים לשירותי מחשוב לעיתים רחוקות. מסלול לפי פרויקט: במסלול זה נקבעת מראש העלות לביצוע פרויקט מסוים.
מסלול ריטיינר חודשי : במסלול זה רוכש הלקוח שירותי מחשוב לעסקים לזמנים קבועים מראש בכל חודש. התשלום הינו של סכום קבוע שנקבע מראש. מסלול זה מונע את הצורך בחישוב של שעות ושל זמני קריאות,ולכן מתאים ללקוחות גדולים.
מו-טק תמיכה טכנית מתחייבת להגיב לכל קריאה תוך 5 שעות, ובמקרה של תקלה משביתה – תוך שעתיים.בנוסף לכך, מספקת מו-טק תמיכה טלפונית ללא תשלום.
השאר פרטים ונצור איתך קשר בהקדם
טל׳ 077-5232522
נייד 0508271299